שבת, מאי 18,2024

להיפרד מהכאב – כך סי-בי-די עוזר להקל ואף למנוע כאבים כרוניים!

תוכן פופולארי – מומלץ קריאה

הרצון להיפטר מכאבים ספונטניים וכרוניים הוביל אותנו לשלל פתרונות יצירתיים, מתרופות מסורתיות בנות אלפי שנים ועד לתרופות נרקוטיות שטומנות בחובן תופעות לוואי הרסניות. העיקר שלא יכאב, ובצדק! כאב, בין שהוא נגרם כתוצאה ממכה, תאונה, דלקת, פיברומיאלגיה, כימותרפיה, סטרס או כל מחלה אחרת, פוגע בתפקוד היומיומי ובחוויית חיים טובה ובריאה. 

אבל האם זה גזירת גורל שאי אפשר לשנות? אנחנו (ולא מעט מחקרים עומדים מאחורינו) טוענים שלא! 

בעזרת שילוב בין הרפואה הטבעית שמקורה באדמה ובמסורת רבת שנים, לבין הכלים המדעיים החדשניים ביותר חברת האפי גרדן פיתחה מגוון מוצרים פורצי דרך שמטרתם לסייע לאנשים להיפטר מכאבים כרוניים, לרפא מחלות והכי חשוב – בלי לשלם על כך מחיר כבד.

אחרי שנים רבות של מחקר רפואי לצד מדענים ופרופסורים מובילים מארץ ומחו"ל, אנחנו יודעים שמוצרי סי בי די הם דרך יעילה ומוכחת להקלה בתסמיני כאב רחבי טווח, מדלקות, דרך פריצות דיסק, חרדות, ואפילו במחלות עצמן!

מה זה שמן סי-בי-די, איך מפיקים אותו והאם הוא בטוח לשימוש לכל אחד ואחת – הכתבה הבאה הולכת לעשות לכם סדר.

בואו נתחיל מההתחלה, מה זה סי בי דיוכיצד מפיקים אותו?

בעבר קנבדיול, הידוע בקיצור כ- סי בי די נחשב לתרופה השמורה ליחידי סגולה בלבד – חולי סרטן המתמודדים עם כאבים כרוניים קשים – וניתן רק באישור מיוחד. 

היום מוצרי סי-בי-די חוקיים לשימוש בישראל, ניתן לרכוש אותן בקלות ובמשלוח עד לפתח הבית, באתר שלנו, האפי גרדן. 

מתוך כבוד לצמח הרפואה וחיבור לאדמה, חברת האפי גרדן חרטה על דגלה מטרה עיקרית – לסייע לאנשים בהתמודדות עם כאבים כרוניים, חרדות, שיקום פציעות שינה טובה יותר, או בקיצור – לשפר את איכות החיים של כל אדם.

כל המוצרים שלנו בעלי תקן GMP-ISO7 המחמיר ביותר, המתייחס לתנאי ייצור איכותיים ונאותים, ומאשר שמוצרי Happy Garden מיוצרים בתהליך מקצועי, מבוקר ונקי. 

אבל לפני שאתם רצים לרכוש את מיטב המוצרים שלנו, מה זה בדיוק סי-בי-די? 

קנאבידיול היא תרכובת פעילה (לא פסיכואקטיבית) הנמצאת בצמחי קנאביס וגם בצמחי קנאבוס, שניהם זנים שונים של אותו מין צמחי. שימוש ב- סי-בי-די לא גורם לתחושת ערפול או היי, אולי תחושת נמנום קלה אצל אנשים מסוימים. 

זנים שונים של צמחי קנאביס – כמו קנבוס ומריחואנה – מכילים רמות שונות של תרכובות כימיות. האופן שבו מגדלים את הצמח משפיע על רמות ה-סי-בי-די שהוא מכיל. יצרני שמן סי-בי-די משתמשים בשיטות שונות למיצוי התרכובת, את המיצוי מוסיפים לשמן בסיס ומתקבל שמן סי-בי-די בעוצמות שונות.

כיצד נולד רעיון השימוש בקנאביס לטיפול בכאב כרוני?

ניהול כאב כרוני הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר של אנשים המתמודדים עם מחלות ופציעות. ולאור ההשלכות ההרסניות של מגיפת האופיואידים (משככי כאבים בעלי השפעה נרקוטית ותופעות לוואי הרסניות), צוות האפי גרדן – המורכב מקבוצת יזמים מתחום הבריאות, פרופסורים ומעדנים – פיתחנו זנים ייחודיים של פרחי סי-בי-די שיהוו חלופה בטוחה ויעילה לשימוש במצבי כאב קשים ובכך לאפשר לאנשים לקיים שגרת יום-יום בריאה וחיונית. 

Happy Garden – המוצרים שישנו לכם את החיים, לטובה! 

  • שמן  סי-בי-די – סדרת שמנים מועשרים ברמות שונות של סי-בי-די לבליעה ומריחה על גבי העור מיועד לטיפול במצבי כאב קשים, חרדה ובעיות שינה (המינון המדויק תלוי בצורך האישי שלכם). 
  • סי-בי-די באידוי – מצוין עבור אנשים המבקשים להשיג מעט רגיעה בחיי היום-היום מבלי לפגוע באיכות התפקוד, מסייע בגמילה מניקוטין, אלכוהול ומשככי כאבים, קל לנשיאה ונגיש לשימוש בכל מקום, נטול ריחות ומגיעה במגוון טעמים.

קרמים ומשחות מועשרים סי-בי-די: עבור מי שרוצה לצרוך את צמח הרפואה העוצמתי במועשר ב- סי-בי-די, אך בדרך קלילה שנספגת בעור במהירות ובקלילות ובניחוח מרענן יכול להנות מסדרה ייחודית ובלעדית של מוצרים הכוללת:

  • ג'ל על בסיס מים למריחה על גבי העור להרגעה מקומית ואלחוש כאבים.  

  • קרם לטיפול בבעיות עור, כאבי שרירים ומפרקים לשימוש יומיומי. 

  • משחות מועשרות בסיבידי מורינגה ולמון גראס, לשיכוך כאבים וטיפול יעיל בפצעים פתוחים.
  • קפסולות סי-בי-די – קפסולות עוצמתית המשלבות בין סי-בי-די ל- CBG (חומר נוסף שמופק מהפרחים) ואולטימטיביות עבור אנשים הסובלים מכאבים כרוניים, קל לצרוך אותן והן בעלות אפקט הנמשך לאורך זמן רב. צריכת סיבידי דרך  מערכת העיכול הופכת את הסיבידי לחזק ואפקטיבי יותר, בהשוואה למריחה על גבי העור או לאידוי. 
  • סוכריות לעיסה – מוצר הדגל החדש של האפי גרדן, סוכריות גומי מולטי וויטמין מועשרות המיועדות ללעיסה ובליעה. הן מגיעות במגוון טעמים שפשוט כייף ונעים לצרוך אותן והכי חשוב, הן יספקו לכם איכות חיים ועושר בריאותי מאין כמוהו. מתאים עבור אנשים הסובלים מבעיות קשב וריכוז, לחצים, חרדות, פוסט טראומה, אוטיזם וכאבים. 

 

  • סי-בי-די לחיות מחמד – דברים טובים ומרפאים יכולים להתאים גם לחברים על ארבע שחולקים איתנו את החיים. אם הכלבים שלכם נכנסים לסטרס מרעמים, אזעקות, זיקוקים או שהם חרדתיים באופן כללי, החטיפים והשמנים שלנו זה בדיוק מה שהם צריכים כדי להתאזן. השמנים והחטיפים שלנו עשירים בשומנים וויטמינים ומגיעים בטעם וריח שאי אפשר לעמוד בפניהם.  

אילו בעיות רפואיות ניתן לטפל בעזרת מוצרי סי-בי-די ?

  • דלקות מפרקים וגידים 

דלקת פרקים היא מונח רחב המקיף מאות מצבים וכאבים הקשורים למפרקים. התסמינים השכיחים כוללים נפיחות, כאב ונוקשות במפרקים ועשויים להתקדם עם הזמן.

שימוש לא נכון באזורים שונים בגוף כמו פעולה רפיטטיבית, עלול לגרום להצטברות של מתח מה שמוביל לדלקות מפרקים. פציעות ספורט שכיחות הנובעות ממאמץ יתר או פעולות לא נכונות לגוף עלולות לגרום לדלקות, מתיחות ואף קריעות גידים.

המצבים הללו לרוב יהיו מלווים בכאב, וללא טיפול רפואי מתאים הכאב עתיד להתחזק. שימוש בשמן סי-בי-די , הוכח כיעיל בטיפול בדלקות ובהפחתת כאבים מהסוג הזה. 

תערובת שמן סי-בי-די יכולה להיות מאוד מועילה גם לאנשים עם פיברומיאלגיה, סוג של דלקת פרקים הגורמת לכאבים ועייפות בכל הגוף. 

  • כאבים נוירופתיים

מצבים ופציעות שונים הפוגעים בעצבים או במערכת העצבים עלולים לגרום לכאב נוירופתי. מדובר בכאב המתאפיין העקצוצים, חוסר תחושה, חולשת שרירים, כאבים חדים המתבטאים בתחושת דקירה או שריפה. טרשת נפוצה (MS), היא גורם שכיח לכאב נוירופתי. המחלה שוחקת את המיאלין, תערובת של חלבונים ופוספוליפידים המצפים את תאי העצב. 

מחקר משנת 2020 בדק את השפעתו של שמן סי-בי-די בטיפול מקומי בחולים עם נוירופתיה היקפית, או נזק למערכת העצבים ההיקפית, אשר שולחת מידע לכל הגוף ממערכת העצבים המרכזית. בהשוואה לפלצבו, ה-סי-בי-די המקומי הפחית משמעותית את הכאב העז והכאב החד של המטופלים, כמו גם את תחושות הקור והגירוד.

  • נוירופתיה סוכרתית

מדובר בנזק משני למערכת העצבים כתוצאה ממחלת הסוכרת. אנשים הסובלים מסוכר גבוה בדם עלולים לחוות נזק זמני, או קבוע במערכת העצבים בכל הגוף, ובאזור הרגליים וכפות הרגליים בפרט. הדלקת הזו יכולה להסב כאב רב ואף לגרום לכיבים של ממש בכפות הרגליים, לזיהומים ועיוותים במפרקים ובעצמות. התופעות הללו יכולות להופיע גם בקרב אנשים הסובלים מעודף משקל, מעשנים ואנשים החולים במחלת כליות.

במקרים הללו שמן סי-בי-די יכול לגרום לעזור בשיכוך הכאב, בטיפול ממוקד בדלקת ובהגנה על העצבים בכפות הרגליים.

  • מסייע בהורדת לחץ דם גבוה

אנשים הסובלים מלחץ דם גבוהה עלולים להיות חשופים למצבים בריאותיים שונים כמו, שבץ, התקף לב ותסמונת מטבולית. מחקרים מצביעים על כך ש-סי-בי-די עשוי לסייע בהורדת לחץ הדם, מכיוון שהוא משפיע על התכווצויות שריר הלב ועוזר בהרחבת כלי הדם.

  • תופעות הלוואי של מחלת הסרטן

סי-בי-די נמצא יעיל במיוחד לטיפול בתסמינים הקשורים לטיפול במחלת הסרטן ואף להאטה של צמיחת תאים סרטניים (על פי האגודה האמריקאית לסרטן), מהפחתת בחילות והקאות, דרך שיכוך כאבי פרקים הנובעים מטיפולי כימותרפיה והקרנות.

  • גאוט

נקרא גם שיגדון או צינית, צורה של דלקת פרקים הנובעת מהצטברות עודף חומצת שתן בזרם הדם. נוצרים גבישי חומצת שתן במפרקים, במיוחד סביב הבהונות ברגליים, הגורמים לנפיחות ולכאבים עזים. מלבד גורמים תורשתיים, גאוט עשוי להתפתח גם כתוצאה מלחץ דם גבוה, סוכרת, השמנת יתר, ניתוחים, כימותרפיה, סטרס, ותופעות לוואי של תרופות מסוימות. לצד שינוי תזונתי, שמן  סי-בי-דיעשוי לסייע בהתמודדות עם כאבים, בטיפול בדלקות, ובהגנה עצבית של כף הרגל והמפרקים.

  • דורבן

או בשמו המדעי – דלקת בעצם העקב, היא אחד הגורמים השכיחים לכאבים בעקב בקרב גברים ונשים. הכאב נגרם כשמופיעה דלקת ברצועה שמחברת את עצם העקב לאצבעות הרגליים. הדלקת מופיעה לרוב בקרב אנשים עם קשתות גבוהות או רגליים שטוחות. גם אנשים שמבלים שעות ארוכות על הרגליים עם נעליים לא מתאימות או ללא תמיכה מספקת נמצאים בסיכון לסבול מדורבן. התכונות הדלקתיות של שמן סי-בי-די או מריחת קרמים ומשחות סי-בי-די עשויים לשכך את הכאבים והם שופעים בתכונות אנטי דלקתיות. 

למוצרי סי-בי-די יש יתרונות ושימושים נוספים:

 מלבד כל המחלות והמצבים שתיארנו לעיל, סיבידי יכול לספר לכם יתרונות בריאותיים למצבים נוספים:

  • שמן סיבידי יכול להיות להקל על תסמיני חרדה ודכאון, במיוחד בקרב אנשים שיש להם תלות בסמים מסוימים, אלכוהול, אופיאידים וסוכרים.
  • יכול לשפר את איכות השינה של אנשים עם הפרעות שינה מסוימות. לתרכובת הצמחית שלנו יש יכולת חזקה להפחית מתח ובכך לעזור לכם להירגע, מה שמקל על ההירדמות.
  • סי-בי-די יכול לסייע בתהליך גמילה מסיגריות, אלכוהול וסמים נרקוטיים נוספים כמו אופיואידים. 
  • טיפול והרגעת התקפי אפילפסיה 
  • מסייע בהפחתת תסמיני חרדה ודכאון.
  • טיפול ארוך טווח יכול לסייע בהאטת מחלת אלצהיימר 
  • יעיל בטיפול סכרת מסוג 1. 

האם שמן סי-בי-די מתאים לי?

אם אתם סובלים מאחת מהמחלות שציינו לעיל – או מתמודדים עם כאב כרוני אחר, בין אם מדובר בכאבי מפרקים, מגרנות ואפילו כאבי אנדומטריוזיס – שמן סי-בי-די בהחלט יכול להיות מקור של עזרה ורפואה טבעית לחלוטין. 

שימוש בשמן סי-בי-די אינו מצריך מרשם, או אישור רופא. ניתן להשתמש בו בצורות שונות – באמצעות מריחת שמן על גבי האזור הפגוע, נטילת קפסולות, סוכריות מציצה, באמצעות אידוי, או משיחת ג'ל/משחה במרקם ייחודי. 

כל מוצרי סי-בי-די מבית האפי גארדן הוכחו כיעילים לטיפול בטווח רחב של כאבים גופניים, דלקות ובעיות עור שונות, בטוחים לשימוש ומיוצרים בסביבה מפוקחת ומקצועית על ידי צוות חוקרים ורופאים. 

מה לגבי תופעות לוואי?

רוב האנשים מגיבים היטב לתוצרי סי-בי-די , ללא תופעות לוואי כלל. אך כמו הרבה דברים בחיים, גם סיביד לא מתאים לכולם וישנם אנשים העלולים לחוש מספר תופעות לוואי אפשריות – על פי סקירה משנת 2017 על ידי מקור מהימן בחקר קנאביס וקנבינואידים, תופעות הלוואי הנפוצות ביותר יכולות לכלול עייפות קלה, שינויים בתיאבון, שינויים מטבוליים ועלייה או ירידה במשקל.

בנוסף, שימוש בשמן סי-בי-די במקביל לתרופות אחרות עשוי להפוך את התרופות הללו ליעילות יותר, או פחות. במידה ואינכם נוטלים תרופות כלל, אין סיבה לדאגה ומומלץ לעקוב אחר תחושותיכם בזמן אמת. במידה ואתם נוטלים תרופות מסוימות (אם או בלי מרשם) מומלץ להתייעץ עם רופא לפני תחילת השימוש.

כמה מילים לסיכום – מוצרי סי-בי-די , המגדלור החדש לטיפול בכאב!

חיים לצד כאב כרוני יכולים מאתגרים, עד כדי בלתי נסבלים ואפילו מייאשים! בעבר הרפואה הקונבנציונלית לא הצליחה לאנשים הסובלים מענה הולם, מלבד באמצעות תרופות שכללו תופעות לוואי מזיקות ואף גרמו למשתמשים להתמכרויות קשות. 

היום, הטבע עומד לצידנו ויש לא מעט דרכים ידידותיות לכם ולסביבה, כדי לשכך את הכאב, לרפא את המחלות ובלי לשלם על כך מחיר בריאותי יקר ערך.

מוצרי סי-בי-די של האפי גרדן פרצו את הדרך עבור מאות אנשים, אל עבר חיים ללא כאב! הם מבטיחים לכם איכות חיים אמיתית, עשירה ונטולת תופעות לוואי או השפעות ממכרות. 

אל תאמינו, תנסו! 

 

מוצרי סי-בי-די פרצו את הדרך העיקרית אל עבר חיים ללא כאב! הם מבטיחים לכם איכות חיים אמיתית, נטולי תופעות לוואי או השפעות ממכרות.

תתכוננו לחיים ללא כאב!

מוצרי סי-בי-די פרצו את הדרך העיקרית אל עבר חיים ללא כאב! הם מבטיחים לכם איכות חיים אמיתית, נטולי תופעות לוואי או השפעות ממכרות.