שבת, מאי 18,2024

כך ניתן להעלים את כאבי הברכיים – בצורה קלה,מהירה וטבעית!

תוכן פופולארי – מומלץ קריאה

"כאדם הסובל מדלקות מפרקים כבר שמונה שנים אני יכול להעיד על שני אירועים עיקריים, שהשפיעו לי על איכות החיים שלי – התקופה שבה התחילה לי דלקת הפרקים, והיום שבו התחלתי להשתמש במדבקות של אלוטבע.״

״כמו כולם, גם אני לקחתי את הבריאות שלי כמובנת מאליה, עד שהברכיים התחילו לכאוב לי, רק אז הבנתי כמה כאב יכול להפוך את שגרת החיים הרגילה לסיוט מתמשך.

אחרי שביקרתי אצל לא מעט רופאים וניסיתי את כל הדרכים הקונבנציונאליות, מתרופות ועד זריקות ואפילו שקלתי להיכנס לניתוח! חבר ותיק המליץ לי על המדבקות של אלוטבע.

אני מודה שבהתחלה הייתי סקפטי, אחרי כל כך הרבה שנים של כאב, מה כבר מדבקות טבעיות יכולות לעשות? היום, אני שמח להודות שטעיתי, ובגדול! זאת הבשורה החדשה עבור כל אחד ואחת שסובלים מכאבי ברכיים.."  
ירון סלע/ רמת גן

אם גם אתם סובלים מכאב ברכיים שלא מגיב לתרופות, ניסיתם כבר הכל ואתם עומדים מרחק של צעד מניתוחים מסוכנים, טיפולים יקרים, או אפילו ייאוש וקבלת הכאב כחלק מהחיים, הכתבה הזאת עשוייה לשנות לכם את החיים – לא פחות.

לא צריך להתרגל לחיות עם הכאב!

גם לכם מגיעה מנוחה, ללא כאבים ואפילו הזדמנות לרפא את האזור המודלק והפגוע. 

מדבקות המפרקים של אלוטבע מנגישות טיפול חדשני, טבעי לחלוטין (אפילו אורגני!), ידידותי למשתמש ומוכח כיעיל גם במקרים קשים. המדבקות מכילות ריכוז מדויק של צמחי מרפא עוצמתיים ויעילות מאוד בהתמודדות עם כאבי ברכיים אקוטיים (קצרי טווח) ובכאבים כרוניים (ארוכי טווח).

מה הופך את המדבקות ליעילות במיוחד?

המדבקות של אלוטבע מתבססות על גירוי מקומי וממוקד, באמצעות דיפוזיה טרנסדרמלית החומרים הפעילים בפורמולה הטבעית חודרים לתוך הרקמות ומגבירים את זרימת הדם למקום, נלחמים בדלקות מקומיות ומסייעים בהשתקת קולטני הכאב באזור הדלקתי. התוצאה, שיכוך כאב כרוני במהירות ויעילות לצד ריפוי של דלקות ניווניות, נפיחויות ונוקשות במפרקים. 

המדבקה בנויה משלוש שכבות:
1. שכבת דבק איכותי וחזק במיוחד המתאים לעור רגיש ומבטיח שהמדבקה תישאר באזור הייעודי למשך שעות רבות, גם בזמן ולאחר פעילות גופנית מאומצת. 

  1. שכבת המרכיבים הצמחיים הפורמולה העוצמתית שלנו מאוחסנת בבטחה בשכבה הזאת ולאחר ההדבקה היא מוחדרת בהדרגה לתוך האזור הפגוע. 

  2. שכבת הגנה, החלק האחורי הרך של המדבקה שמאחד ומפגיש את כל השכבות ביעילות ובאיכותיות ומבטיח שהפורמולה נשארת טרייה, שלמה ואטומה, לשימוש בטוח ויעיל לאורך זמן.
  • ללא תופעות לוואי – זה לא עוד משכך כאבים להתמכר אליו, המדבקות הללו מסירות כאבי ברכיים בצורה בריאה וללא תופעות לוואי.


  • יעיל בשיכוך כאבים – הרכיבים הפעילים בפורמולה של אלוטבע הוכחו כיעילים במיוחד בהקלה על כאב וגם בהפחתת דלקות, נפיחויות, וקשיחות בפרקים ובברכיים.

 

  • מסייע בחזרה מהירה לשגרה – המדבקות שלנו מחדירות חומרים ישירות לאזורים המודלקים והפגועים, מפחיתה את הכאבים והדלקות ומאפשרת לגוף להתאושש ולחזור לשגרה.

 

  • מחזירות למפרקים גמישות ותנועתיות – מדבקת אלוטבע פותחה במיוחד בכדי לשמור ולשפר את טווח התנועה בברכים  ובמפרקים, היא נדבקת בצורה נוחה ומאובטחת ומכילה רכיבים שהוכחו כיעילים בשיפור ושימור התנועה, כדי שתוכלו לחזור לשגרה מיטיבה ללא עכבות. 

מדבקות הברכיים של אלוטבע – להיפטר מהכאב, ללא סיכונים ובדרך טבעית 

 

כאבי ברכיים זאת תופעה רווחת בתרבות המערבית, בין אם כתוצאה מעומס אדיר על הברכיים מתנועה לא נכונה, משקל יתר, חוסר בפעילות גופנית, סטרס ואפילו תזונה לקויה. התוצאה היא – הרבה אנשים הסובלים מכאבים כרוניים מוצאים את עצמם מתקשים לבצע פעולות בסיסיות. 

למרבה הצער, הרפואה הקונבנציונלית לא מספקת מענה לשורש הבעיה וברוב המקרים הרופאים מציעים טיפול תרופתי סימפטומטי כגון זריקות, או תרופות הכוללות תופעות לוואי מזיקות ולרוב לא פותרות את הבעיה. האלטרנטיבה השניה היא ניתוחים מסוכנים הכרוכים בהחלמה ארוכה טיפולים יקרים. 

החדשות הטובות הן – גם אחרי שנים של כאבים ללא פתרון הולם, המדבקות שלנו יכולים לסייע לכם להקלה על הכאב ובטיפול בשורש הבעיה.

קבוצת חוקרים הובילה את המחקר שלה לגילוי פורץ דרך ולפיתוח נוסחה מנצחת – מדבקה המבוססת על שלושה עקרונות מהותיים:

  • הגברה מקומית של החום וזרימת הדם- כל מדבקה של אלוטבע מכילה פורמולת צמחים אשר מחממת את האזור הפגוע ומגבירה במהירות את זרימת הדם.
  • הפחתת נפיחות והחזרת הגמישות למפרקים- באמצעות שימוש בתרכובת חומרים ייחודית האוטמים את אזור קולטני הכאב העצביים, ובכך מסייעת בהפחתת הנפיחויות.
  • שילוב נוגדי חמצון להפחתת דלקות- לאחר הטיפול המקומי, אל האזור הפגוע מוחדרים נוגדי חמצון עוצמתיים אשר הוכחו כיעילים במיוחד בטיפול להפחתת דלקות מפרקים.

 

מחקרים מוכיחים – פורמולת הצמחים העוצמתיים של אלוטבע יעילה לשיכוך כאבים וטיפול בדלקות מפרקים 

 
 

כאמור לעיל, כל מדבקה מכילה תרכובת ייחודית המכילה מיצוי עוצמתי מתשעה צמחי  צמחי מרפא טבעיים, במינונים מדויקים לשיכוך כאבים והפחתת דלקות מפרקים.

    • לענה- הלענה הינה סוג של עשב בשרני, היא מוכרת וידועה באיכויות החזקות והפעילות לשיכוך כאבים ואנטי דלקתיות. מחקרים הוכיחו כי היא עוזרת בהקלה בכאבים תוך ריכוך קשיחות במפרקים ושמירה על גמישות השרירים. היא יעילה במיוחד בטיפול באוסטאוארטריטיס בברך.
  • קפיסאיצין- החומר הפעיל המצוי בעיקר בסוג מסוים של פלפל צ'ילי ובעל השפעה מדהימה של שיכוך כאב. מחקרים רבים הוכיחו כי הקפיסאיצין יעיל מאוד בהפחתת תסמיני דלקות מפרקים ניווניות במפרקים שונים כגון, מפרקי ידיים, ברכיים וכתפיים. המחקר הראה שיפור ניכר במצבי דלקות מפרקים שגרוניות אצל חולים, תוך ארבעה שבועות בלבד וכן ירידה ניכרת בכאבים.
  • בורנאול-  תרכובת טבעית וייחודית המצויה בצמחים רבים וידועה בזכות האיכויות העוצמתיות לשיכוך כאבים. 

מחקר קליני שנערך עם משתתפים עם פלצבו הראה כי שימוש בבורנאול על פני 30 עד 60 דקות הוביל לירידה ניכרת בכאבים לאחר ניתוח ובכאבי פרקים בכלל.

  • רדיקס אקוניטי- עשב מרפא בעל עוצמה רבה, מוכר בזכות השימושים הרבים ברפואת המזרח. הוא ידוע בתכונות משככות כאבים ואנטי דלקתיות וכן בשיפור זרימת הדם – מה שעוזר לברך להתאושש מהר יותר.

מחקרים פרמקולוגיים עכשוויים הוכיחו כי ל-Radix Aconiti ישנה השפעה חיובית בהתמודדות עם דלקת מפרקים שגרונית וכן בהתמודדות עם כאב נוירופתי.

    • קינמון-  התבלין הביתי והמוכר, נלקח מקליפות עצים ומכיל רכיבים בעלי השפעות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות. מדובר במרכיב יעיל וחיוני להפחתת דלקות וכן במזעור נזקים מרדיקלים חופשיים בתוך הברך – רדיקלים חופשיים עלולים להתנגש ולדחוף בתאי הברך ובכך לפגוע במבנה ובתפקוד שלה לאורך זמן.
  • זעפרן – בין התבלינים היקרים ביותר בעולם. הוכח כבעל איכויות אנטי דלקתיות, נוגדות חמצון ונוגדות תאים סרטניים. מחקרים מדעיים הוכיחו כי לקרוצין – החומר הפעיל בזעפרן – יש השפעות יעילות בטיפול במחלות עצם וסחוס הקשורות בדלקות והצטברות של רדיקלים חופשיים.
  • תמצית ג'ינג'ר – שורש המוכר בעיקר בשל שימושו הרב ברפואת המזרח, הוא כולל תכונות אנטי טרומבוטיות (אנטי קרישי דם) ואנטי דלקתיות. מחקרים מדעיים הוכיחו כי מדבקות המכילות כמות מסוימת של מיצוי ג'ינג'ר יכולות להיות יעילות במיוחד בהתמודדות עם כאבים וקשיחות מפרקים בקרב אנשים הסובלים מדלקות מפרקים ניווניות ובמקרים מסוימים הוא יכול להחליף שימוש בטיפולים פולשניים.
  • קמפור – שעווה המופקת מהצומח, שכיחה מאוד ברפואת המזרח בזכות התכונות האנטי דלקתיות המשככות כאבים. הקמפור ידוע כיעיל בכיבוי קולטני הכאב ואף בחסימת ערוצי נשיאת כאבים ספציפיים. הוא מחמם את האזור הפגוע ובכך מעניק זרימת דם משופרת ושיכוך כאבים גם יחד.
  • מנתול – התרכבות הפעילה המופקת מצמח המנטה ובעלת השפעות מקררות משככות כאבים לצד חומרים אנטי דלקתיים. המנתול בעל תכונות המבטלות את הרגישות לקולטני הכאב ולצד האפקט המקרר נוצרת תחושת הקלה משמעותית בכאבי מפרק הברך.

כל תשעת מרכיבי המדבקה כוללים תכונות עוצמתיות כל אחד בנפרד. וביחד, הם יוצרים פורמולה צמחית הפועלת בהרמוניה והתוצאה?

  1. קולטני הכאב דועכים ומעניקים הקלה מיידית 
  2. היא מפחיתה את הנפיחות ומטפלת בדלקת וכך המפרק חוזר לתנועה מיטיבה
  3. מגבירה את זרימת הדם במפרק ומחדירה חומרים טבעיים ומרפאים המשקמים את הנזק שנגרם למפרק.

לאילו מקרים המדבקה מתאימה?

  • כאבי מפרקים 
  • אוסטיאוארתריטיס
  • כאבי ברכיים כרוניים
  • נפיחויות ונוקשות במפרקים
  • סחוסים שחוקים
  • קרעים במניסקוס
  • עצם על עצם
  • דלקות מפרקים

טיפול מאושר על ידי אנשי מקצוע 

 

המדבקות נבדקו ואושרו על ידי מומחים בתחום וניתנות כטיפול על ידי רופאים ואנשי מקצוע בארץ ובעולם. לצד אנשי מקצוע, ישנם אלפי לקוחות שהעידו שהמדבקות סייעו בסילוק הכאב ושיפור מצב המפרקים בטווח הקצר והארוך, גם במקרים של מחלות מפרקים מתקדמות.

מדבקות הברכיים של אלוטבע – הרפואה החדשנית שמובילה לתוצאות אמיתיות

 

אם ניסיתם הכל וזה לא באמת עבד , הגיע הזמן לאלוטבע להוכיח שהיא לא כמו כולם! המדבקות שלנו פותחו כדי להביא לכם מזור לכאבים ולרפא את את הדלקת, מהשורש.

אנחנו מבטיחים לכם הקלה משמעותית, ללא תופעות לוואי – כל הרכיבים שלנו מגיעים ממקור טבעי ואיכותי, המדבקות מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית על ידי אנשי מקצוע מובילים כדי שאתם תקבלו את הרפואה הטובה ביותר. 



עכשיו במבצע למגיעים מהכתבה פה!

שנו את החיים שלכם עכשיו - למזמינים מהלינק כאן, תהנו ממבצע ייחודי