שבת, מאי 18,2024

להיות גבר נחשק בלי להתאמץ בשביל זה: כך משיגים אפקט משיכה מושלם במקלחת אחת

תוכן פופולארי – מומלץ קריאה

מקלחת אחת. זה כל מה שדרוש לגבר הממוצע כדי להפוך למוקד אטרקטיבי ביותר בקרב המין הנשי. איך? התגלתה נוסחה פלאית שהוכחה סטטיסטית כבעלת אפקט משיכה ומשולבת בליין מוצרי השיער לגברים של המותג בירדס אנד בראדרס לונדון (Beards & Brothers LONDON). החשיפה המלאה בכתבה.

17 דקות הוא זמן המקלחת הממוצע של הגבר הישראלי. מתוכן, בערך 2 דקות לכל היותר לוקח לחפוף את הראש בשמפו, ואחרי השטיפה עוד 5 דקות גג בשביל קרם שיער או וקס כדי לתת קצת צורה.

מה יצא? 7 דקות בגן עדן, או לפחות, 7 דקות שהופכות את השהות במחיצתך לגן עדן – כך לפי כל הדיווחים שהגיעו למערכת שלנו מגברים שכבר משתמשים בקביעות במוצרי השיער של המותג בירדס אנד בראדרס לונדון.

מאחורי כל מוצר שיער לגבר באיכות של לונדון עומדים יזמים ישראלים.

למרות שהמותג היה פעיל במשך שנים בלונדון, היזמים שעומדים מאחוריו הם ישראלים. כששאלנו אותם איך רק עכשיו משיקים את המוצרים בארץ, הם ענו שבהתחלה לא חשבו שיהיה ביקוש כזה אדיר כמו שהם חווים היום.

"צריך להבין," הם מסבירים, "בחו"ל עניין הטיפוח האישי אצל גברים תמיד היה הרבה יותר נפוץ ומקובל. אנשים משלמים מאות דולרים עבור מוצרים שהם 100% טבעיים והוכחו מדעית כבריאים לעור ולשיער.

יותר מזה, יש בארץ מגמה של להפחית מהחשיבות של מוצרי שיער לגברים. כל מיני מותגים זולים של 3 ב-1 עם רכיבים זבל ותוצאות בהתאם. אחר כך מתפלאים למה הגבר הישראלי מקריח עוד בגילאי העשרים שלו…"

 

ריח ואיכות מוצר מהטובים ביותר שיש בשוק העולמי.

אז אם ככה, מה פתאום החלטתם להשיק את המוצרים גם לגבר הישראלי?

"עם כל עידן הרשתות החברתיות," הם מספרים, "גברים פתאום התחילו להשקיע בעצמם, בנראות ובטיפוח. אולי לא כמו ברמה של הגברים הלונדונים, ועדיין, תהליך טיפוח של גבר ישראלי הוא כבר לא מילה גסה, להיפך."

רגע, אי אפשר לקצר תהליכים? מה תהליך טיפוח עכשיו?

"אה, אבל זה כל היופי. אם גברים חשבו לעצמם שהם נדרשים עכשיו למרוח על עצמם מיליון קרמים, לקנות תכשירים מיוחדים ובשמים יקרים ולנקוט באיזו שגרה מעיקה של קוסמטיקה… זה הכי רחוק מהמציאות שיש.

זה מה שפיצחנו עם המותג של Beard & Brothers ועבד לנו כל כך טוב בלונדון. ליין המוצרים שלנו פונה לגברים שרוצים תוצאות – רוצים להיראות טוב, להריח טוב ולהרגיש טוב – פשוט בלי כל המאמץ המעייף שבדרך.

המוצרים שלנו משתלבים באופן טבעי בשגרת הטיפוח הסטנדרטית של כל גבר, גם כזה שלא יותר מדי מתייפייף, ועדיין משיגים לו אפקט משיכה מושלם שהופך אותו לנחשק אצל כל מי שעומדת ברדיוס של 2 מטר ממנו."

מוצר שנבנה לגברים שרוצים פרימיום. ריח שמקבל "וואו" מכל בחורה.

נשמע מעניין. אז איזה מוצרים משתלבים בשגרה הסטנדרטית ומשיגים את אפקט המשיכה?

"הכי פשוט שיש: מקלחת. כל גבר מתקלח, לפחות פעם ביומיים אם לא פעם ביום. 

במקום לשים שמפו של עשר שקל שלא נותן לך כלום חוץ מסולפטים וחומרים מסוכנים אחרים שהורסים לך את הקרקפת ומחלישים את שורש השערה, תחפוף עם שמפו פרימיום של בראדרס ותאמין לי – אתה בליגה אחרת.

השמפו הזה עשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר, לא חסכנו עליו בשקל. הוא מורכב נטו מ-100% רכיבים טבעיים ומכיל תוספת של B12 שמחזקת את השערה ומסייעת במניעת נשירה ותהליך התקרחות אצל גברים."

אוקיי, שמפו איכותי ובריא לשיער זה חשוב, אבל איפה פה אפקט המשיכה?

"זה ללא ספק הדובדבן שעל הקצפת. מעבר לכל האיכויות של המוצר, הדבר הכי בולט בו שגם הפך אותו לשובר שיאי מכירה זה ללא ספק הריח המעלף שלו שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו.

 

זה לא סתם 'ריח טוב', חשוב לי להדגיש. פיתוח ליין המוצרים הזה לקח לנו יותר מ-6 שנים כי ניסינו למעלה מ-100 פורמולות שונות עד שהגענו לשילוב המדויק שיצר את הניחוח הספציפי הזה.

ואגב זה הוכח סטטיסטית. מחלקת המחקר שלנו שלחה את המוצרים ליותר מ-50 נשים שונות ותמיד התגובה הייתה 'וואו'.

הכי הצחיקו אותנו הבנות שאמרו שהן לא יכולות עכשיו בלי הריח והכריחו את בני הזוג שלהן להשתמש במוצר כדי שיריחו את זה ממנו כל היום. ממש התמכרות."

וואלה, עם ריח כזה מדהים אין ספק שיש פה אפקט של משיכה!

"לגמרי, והדיווחים החיוביים שאנחנו מקבלים מגברים שמשתמשים במוצרים שלנו רק גדלים מיום ליום. אנחנו נותנים 100% אחריות על המוצר, כלומר החזר כספי למי שלא מרוצה, ופשוט לא היו מקרים כאלה בכלל.

הרחבנו את ליין המוצרים גם לווקס איכותי וקרם לשיער, שניהם עם אותו ריח גברי ועם מרקם עדין שלא נדבק לאצבעות ושממש נוח לעצב איתו את השיער.

הלקוחות שלנו מודים שבחיים לא היה להם מוצר לשיער שהריח שלו עד כדי כך טוב, ועוד נשאר איתם כל היום. זה הפך להיות סימן ההיכר של אחוות הבירדס אנד בראדרס שהתהוותה לה פה בישראל, שזה מרגש בפני עצמו.

ממש עכשיו אנחנו בסיום ההשקה הראשונית של חבילות ההיכרות שלנו, אבל עם ההצלחה המסחררת הזאת, אנחנו לגמרי נישאר כאן כדי להמשיך לספק מוצרים איכותיים בריח מושך שאי אפשר לעמוד בפניו."

כדי לנצל את מחירי ההשקה של ליין מוצרי הטיפוח לגבר מבית Beards & Brothers LONDON, לחצו על הקישור ותועברו לפירוט החבילות המלא.

תזמינו עוד היום ותהנו ממשלוח מהיר עד דלת הבית

הזמינו היום ותהנו ממשלוח אקספרס + שליח תוך כמה ימים עד לדלת הבית שלכם.