שבת, מאי 18,2024

החלטתי סופית לבדוק את המוצרים של בירדס אנד בראדרס: האם הריח שלהם באמת וואו לנשים או שזה… סתם חרטה?

תוכן פופולארי – מומלץ קריאה

ההתנסות שלי עם בירדס אנד בראדרס: כנראה תפתיע אותך מאוד. ממליץ לך מאוד לקרוא הכל עד הסוף.

אני בדרך כלל לא מושפע מפרסומות, אבל Beards & Brothers London דווקא משכו אותי. הם טוענים שהריח שלהם גורם לנשים להגיד 'וואו'. בתור רווק הייתי סקרן מאוד. אבל לא קל לעבוד עליי עם כמה מודעות יפות. אז חשבתי האם זה עוד מוצר מוגזם מלא בהבטחות, או משהו מיוחד? החלטתי להזמין ולכתוב על החוויה שלי.

אחרי שראיתי את המודעות שלהם במשך כמה ימים טובים, מודה הייתי סקרן. זה רק לווקס לשיער.., אבל ההבטחה לריח מדהים שגורם לנשים להגיד וואו מאוד סיקרנה אותי. קיצור, הזמנתי בעיקר מתוך סקרנות.

כשהגיעה הווקס של בירדס אנד בראדרס, הייתי כבר חם לנסות אותה. הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה הריח הייחודי שאתה מקבל – עשיר, גברי, בולט .. אי אפשר להתעלם מהריח, שיחקו אותה כבר במפגש הראשון. החומר עצמו היה קל לשימוש וסידר לי את השיער בקלות, עשה אותו חד מאוד ומסודר, קצת לוק של עורך דין, בדיוק כמו שאני אוהב. נראה מדויק.

עכשיו הנה החלק המעניין בסיפור.


בבוקר של אחרי, שאני כבר עם חומר בשיער עליי, הרגשתי טוב. נכנסתי למעלית בדרך לעבודה, נכנסה למעלית השכנה ה… איך נגיד? שנראית טוב לעין.. מאיה. הפעם, כשהדלתות נסגרו, משהו השתנה. היא העיפה מבט, ובמקום לעשות את "היי" המביך של שכנים ברגיל, היה איזה חצי חיוך מוסתר "מה זה הבושם הזה ?" שאלה אותי, הסקרנות ניכרת בקולה. "ריח ממש טוב."

 
המילים, פשוטות אך אמיתיות, תפסו אותי לא מוכן. כאילו, בואו עדיין בוקר ואתה לא מצפה.

בנסיעת מעלית הקצרה הזאת קלטתי את זה.. שזה בכלל לא מוצר שקשור רק לשיער – זה הרושם שהוא משאיר כשאתה נכנס לחדר.

הריח נבדק עשרות פעמים עד שהגיע לתוצאה המושלמת.

זה לא ווקס רגיל לשיער שלך, זה מגנט לתשומת לב מבחורות.

 

הווקס הזה לא זה לא רק מוצר טיפוח לשיער; זה מתחיל-שיחות עם נשים, מחזק לך את הביטחון. עם כל הציניות שאפשר פה, אבל זה משהו שגרם לנסיעה רגילה במעלית בבוקר להרגיש מדהים.היא התחילה איתי! לא אני איתה! תקרא את זה שוב – היא התחילה איתי!

וזה היה רק היום הראשון.

בימים שאחרי, מצאתי את עצמי הולך קצת יותר גבוה, מרגיש חד יותר.הווקס של בראדרס זה לא רק לסדר את השיער כמו שאתה רוצה; זה מחזק לך את הנוכחות כשאתה בחדר. רואים אותך. בואו אין באמת נשים שמתעלפות שאתה נכנס לחדר (למרות שזה היה יכול להיות נחמד), רק שינוי קל אך מורגש באיך שהרגשתי ונתפסתי.זה הכל.

זה היה כמו לפתוח מגנט עדין אבל חזק לתשומת לב מהמין הנשי…

שבוע אחרי בערך, ראיתי את מאיה שוב בבוקר. היא נכנסת עם חיוך כבר למעלית – הלב שלי חצי דופק מהר אבל אני מנסה להישאר קול כשאני רואה אותה – "יכולתי להריח אותך לפני שהדלת נפתחת", בחיוך פלרטטני 🙂

וכשאני רושם את זה עכשיו אני קולט מה ההבטחה שלהם בפרסום. זה אוסף מוצרים שפיתחו במשך כמה שנים, שהם באמת איכותיים בטירוף. א-ב-ל – הכוח האמיתי הוא הריח שבכלל מיועד למין הנשי. זה מגנט בחורות קל. זה מפתח שיחה. זה גורם *להן* להתחיל איתך.

מוצר שנבנה לגברים שרוצים פרימיום. ריח שמקבל "וואו" מכל בחורה.

הערות כמו, "וואו, מה הריח הזה? זה טוב!" מבנות בעבודה זה כבר ברגיל אחרי שבוע.
הווקס הזה לא היה רק חלק מהבוקר טוב שלי; זה הפך לחלק מהקסם שלי. מכור קצת למחמאות, אולי יותר מידי.

המותג בראדרס הוא מותג פרימיום ויש סיבה לזה. זה שילוב של סגנון וריח שגורם לך להתבלט. לא לכל גבר יש את זה. בניגוד למוצרים אחרים בשוק שמבטיחים הרבה אבל מספקים מעט, זה למעשה עומד בהייפ שלו. זה לא רק להיראות טוב; זה קשור לתחושת ביטחון באופן שלא הכרתי לפני. זה לא רק מוצר; זה כרטיס כניסה לרמה חדשה של ביטחון עצמי.


בקיצור, הייתי סקפטי מאוד. כרגע אני לקוח שבוי, ועשיתי יותר מהזמנה אחת, לא רק של הווקס אגב. אל תהססו לנסות את הווקס השיער שלהם. הם סולד אאוט כבר כמה פעמים. פספסתי פעם אחת כי זה אזל, אז אל תעשה את הטעות גפ. זה יותר מסתם טיפוח שיער או זקן; זה מגנט בחורות.

אפשר להכנס לאתר שלהם ולהזמין עם משלוח מהיר. לי אישית הגיע אחרי יום. הזמנתי גם את השמפו והסבון גוף שהם עם אותו ריח של הווקס, ואני ממליץ בחום רב.

תזמינו עוד היום ותהנו ממשלוח מהיר עד דלת הבית

הזמינו היום ותהנו ממשלוח אקספרס + שליח תוך כמה ימים עד לדלת הבית שלכם.