שבת, מאי 18,2024

"ריח נדיר שנשאר עליי כל היום!" – בירדס אנד בראדרס שוברים את השוק עם מוצרי שיער מפתיעים ויוצרים אחוות גברים חדשה בישראל

תוכן פופולארי – מומלץ קריאה

עם ניסיון של 75 שנה ונוסחה אחת מנצחת, המותג היוקרתי בירדס אנד בראדרס לונדון (Beards & Brothers LONDON) יודע טוב מאוד איך להפוך מוצר לשיער כמו שמפו, וקס או קרם – למגנט בחורות עבור כל גבר. אחרי ה'הייפ' המטורף, יצאנו לשטח להבין מה סוד הקסם ומה אומרים הגברים שהפכו לחלק מה-Brothers החדשים. העדויות בכתבה

לא קלים חייו של גבר. יש לנו כל כך הרבה על הראש: אם זה לימודים, קריירה, חברים, פיתוח אישי, ובתוך כל זה גם ניסיון ליצור זוגיות ומשפחה. לא פלא שאין לנו זמן לטפח את הראש (והשיער) עם כל מיני קוסמטיקות למיניהן.

אבל האמת שאנחנו חייבים את זה לעצמנו. כמו שמשון, גם עוצמתו של הגבר הישראלי נעוצה בשיער שלו, ואם השיער עומד יפה ומריח טוב – זה כל מה שצריך כדי להיות נחשק, מלא ביטחון ורצוי בכל מקום ועם כל אחת.

החדשות הטובות הן שאפשר לצאת גבר בלי שטיקים קוסמטיים

עם כמה שחשוב לנו שהשיער ייראה טוב ויריח טוב, מה אנחנו באמת מוכנים לעשות בשבילו? התשובה הכנה היא: לא יותר מדי. להתקלח, לחפוף, לשים איזה קרם או וקס לסדר את השיער שניה מול המראה ויאללה ביי. 

איזה כיף שעשרות גברים ישראלים מדווחים שזה לגמרי מספיק… כל עוד יש לך את המוצרים של בירדס אנד בראדרס, המותג הלונדוני שפרץ בסערה לשוק בארץ ויצר עשרות מכורים (ומכורות) לניחוח הממגנט שלו.

הריח נבדק עשרות פעמים עד שהגיע לתוצאה המושלמת.

והכסף מה איתו – כמה הגבר הישראלי מוכן להשקיע?

גברים רבים שדיברנו איתם אמרו שהמוצרים אמנם לא זולים, אבל גם לא יקרים יותר מדי בהשוואה לאלטרנטיבות שמשיגות תוצאות פחות טובות משמעותית.

מעבר לזה, יש זווית נוספת של השקעה כלכלית שחייבים לקחת בחשבון. הנראות החיצונית שלנו מורכבת מהרבה דברים, כמו ביגוד והנעלה איכותיים של מותגים, תספורת חודשית, גיזוז זקן מוקפד ואפילו בושם או אפטרשייב.

המכלול של כל הדברים האלה כבר יכול להגיע לאלפי שקלים, בקלות, ולפעמים כל ההשקעה הזאת לא מייצרת את התוצאה המספיקה.

כן זה אולי קצת יבאס לשמוע, אבל לא משנה כמה אתה נראה פצצה, יש משהו אחד מהותי שמשפיע על הגבריות שלך הרבה יותר מכל מראה שטחי ויוצר את הנוכחות סביבך גם בלי שתתכוון לזה באופן אקטיבי והוא הריח שלך.

זה מדעי: ריח טוב הוא גורם משיכה ראשוני בין נשים לגברים

יש ניחוח טוב של סיר קציצות או זר פרחים, ויש ניחוח שגורם לנו להיות אטרקטיביים בעיני בני המין השני. ניחוחות מהסוג שמעורר משיכה הם כאלה שמערבים פרומונים (חומרים המופרשים מהגוף ומעוררים מינית).

המדע הקטן הזה הוא מה שגורם לנשים לרצות להתקרב לגבר רק על סמך הריח שהוא מפיץ. וזה בדיוק סוד הקסם של נוסחת הריח הייחודית שמשולבת במוצרי השיער לגבר של המותג Beards & Brothers LONDON.

מוצר שנבנה לגברים שרוצים פרימיום. ריח שמקבל "וואו" מכל בחורה.

"לא שיניתי כלום בשגרה שלי – ואני פשוט מריח טוב יותר כל היום!"

(סיפורי לקוחות שמשתמשים בקביעות במוצרי בירדס אנד בראדרס)

"כל בחורה שאני מחבק אומרת לי מה זה הריח הטוב הזה?!" סיפר שימי אוחיון, "ידידות מתנדבות להסיע אותי כי רוצות שהריח יישאר להן באוטו, הבנות במשרד מחפשות לשבת לידי כל הזמן, מוצר נדיר שאין דברים כמוהו. אפילו הייתי בדייט שבוע שעבר והיא שאלה איזה בושם אני שם, הייתה חייבת להבין מאיפה הריח הטוב הזה…"

"החומר מדהים, שנים שלא היה לי משהו דומה," כתב ארז נטלי, "קיבלתי את המוצר אחרי 2 ימי עסקים בלבד, רמת חוזק גבוהה והריח אין מה לדבר מטשטש חושים."

"הריח של השמפו קטלני," סיפר דניאל ביטון, "מצחיק שאשכרה לא שיניתי שום דבר ממה שאני עושה, חופף רגיל במקלחת… אבל פתאום יש ריח מעולה שמלווה אותי כל הזמן לא משנה לאיפה אני הולך. זה איכות חיים אחרת!"

"מוצר מושלם!" כתב דרור דיין, "קיבלתי השבוע והוא עובד כמו קסם, נתנו דגש בפרסום על הריח אבל הגדולה של המוצר היא היעילות בסידור השיער, כלום מאמץ ובאופן מושלם, ובמשלוח עד הבית הכי נוח שיש."

נוסחה מנצחת שהוכחה סטטיסטית על ידי עשרות נשים

יותר מ-50 הנשים שקיבלו את מוצרי השיער לגבר של בירדס אנד בראדרס ממש לא התעניינו בחומרים האיכותיים, חותמת ה-100% רכיבים טבעיים או תוספי הוויטמינים השומרים על בריאות השיער לאורך זמן.

התגובה המיידית שהתקבלה אצל כל אחת ואחת מייד עם פתיחת הקופסה של המוצר הייתה "וואו!" ונאספו עוד עשרות תגובות מתלהבות על הייחודיות של הריח ועל העוצמה שלו.

מבחן התוצאה הפך את 6 שנות הפיתוח הארוכות של המוצר למשתלמות: אין מוצר בשוק שקיבל כל כך הרבה תגובות נרגשות של נשים שהתמכרו לריח הזה והוכיחו את אפקט המשיכה של הנוסחה המנצחת.

ככל שעובר הזמן נראה שהמגמה הולכת להמשיך: Beards & Brothers יוצרים אחוות גברים שלא עושה יותר מדי חוץ מלהריח נפלא בכל זמן של היום, בלי דרמה וללא מאמץ.

רוצים לשמוע סיפורים נוספים? לראות את תגובות ה-LIVE של נשים שהריחו את המוצר? לחצו על הקישור ותועברו לדף המידע המלא של מוצרי המותג בירדס אנד בראדרס לונדון.

תזמינו עוד היום ותהנו ממשלוח מהיר עד דלת הבית

הזמינו היום ותהנו ממשלוח אקספרס + שליח תוך כמה ימים עד לדלת הבית שלכם.