שבת, מאי 18,2024

שוקלים ללמוד קורס שוק ההון? אל תרשמו לאף מכללה, לפני שקראתם את הכתבה הבאה.

תוכן פופולארי – מומלץ קריאה

המוני אנשים, בעיקר חיילים משוחררים חולמים על להתפרנס בעצמם עם שוק ההון. לפטופ, חיבור לאינטרנט – ועבודה מכל מקום בעולם. בדקנו קצת על איזה מכללה הכי טובה ללימודי שוק ההון.

קצת על שוק ההון

שוק ההון הוא הזירה שבה קונים ומוכרים נפגשים כדי לסחור במגוון מוצרים פיננסיים – איגרות חוב, מניות, מטבעות דיגיטליים ועוד. בשוק ההון אפשר למצוא מגוון רחב של סוחרים, החל באנשים פרטיים וכלה בבנקים, בחברות גדולות בשוק וגם בממשלה. בזירה זו נעשה סחר מאובטח לשני הצדדים המבטיח מינימום תקלות, אך מצד שני הוא גם נמצא תחת רגולציה.

לימודי שוק ההון

לא מספיק להתעניין בתחום שוק ההון, על מנת להצליח בתחום חייבים להבין במושגים מעולמות שוק ההון, לדעת להפעיל שיקול דעת בעת החלטה במי ובמה להשקיע. ללא ההדרכה הנכונה עלולים לבצע טעויות שאינן נכונות. לכן, מתעניינים רבים בעולמות שוק ההון בוחרים ללמוד במוסדות שונים איך להתחיל להשקיע ולסחור בפועל. 

 

בעולם הזה פונים לקורס שוק ההון במגוון המוסדות בארץ – אלו לימודים קצרים יחסית המקנים לכם את כל הידע שאתם צריכים כדי לצעוד את צעדיכם הראשונים בתחום ולהתחיל להשקיע ולסחור. בקורס אתם תלמדו מגוון נושאים חשובים:

  • כל המושגים היסודיים שמשתמשים בהם בשיח המקצועי כמו ברוקר, סוגי רגולציה, סוגי עמלות ועוד
  • הפעולות הבסיסיות של קנייה או מכירה של מניה, שימוש בתוכנות המסחר המוכרות ועוד
  • הפקת דוחות, ניתוח שלהם והסקת מסקנות (ניצול הזדמנויות)
  • כל מה שקשור לניהול סיכונים בעולם ההשקעות
  • ועוד הרבה נושאים תאורטיים ופרקטיים

איכות הקורס חשובה = ההצלחה שלך

כאשר בוחרים לחפש לימודים בתחום שוק ההון ישנם מספר דברים שחשוב לשים אליהם לב:

הוותק של מוסד הלימודים- כאשר ניגשים ללימודי שוק ההון חשוב לבחון מהו הוותק של מוסד הלימודים שמציע לכם את הקורסים שלו. מוסד עם וותק גדול יותר בהכרח נמצא יותר זמן בתחום ויודע להכשיר סטודנטים ומחדד מפעם לפעם את הקורסים שלו על מנת להמשיך ולהעביר חומר רלוונטי.

קורס אינטרנטי/קורס אונליין- כאשר אתם בוחרים ללמוד מהבית חשוב להבין מה סוג הקורס שמתאים לכם ולא להתבלבל, שוק ההון הוא תחום שבמהלך הלימודים ובמהלך ההתנסות מביא איתו הרבה שאלות. בקורס אינטרנטי לרוב לא תקבלו תשובות, תקבלו את הקורס במייל ותתחילו ללמוד אותו לבד ללא אף מרצה. בקורס אונליין תקבלו ליווי מהמרצה ותוכלו לשאול בזמן אמת שאלות במידה ויש משהו שלא הבנתם מה שישפיע גם על שאר הלמידה שלכם.

 

הכירו את מכללת פסגות = המוסד הוותיק ביותר בארץ ללימודי שוק ההון, ויש לכך סיבה.


הכירו את מכללת פסגות הקימו בשנת 2005 שני צעירים שהיה להם חלום להיות יזמים ובעלי עסקים מוצלחים. רועי ראובן ויניב ארביב הקימו מכללה בגיל 24 בלבד מתוך הרצון להעביר את הידע שלהם הלאה לכולם, וכבר בראשית הפעילות סומנה המכללה כחלוצה בתחום וכמודל לחיקוי ולהשראה.

לאחר 19 שנים בתחום שוק ההון, הנדל”ן והשמאות, המכללה כבר הכשירה יותר מ-30,000 בוגרים בקורסים השונים, המיישמים את הכלים החשובים שהמכללה מספקת וסוללים את דרכם לעצמאות כלכלית במגוון תחומים.

מה לומדים בקורס שוק ההון של מכללת פסגות?

שוק ההון למתחילים של פסגות תוכלו ללמוד את הבסיס להשקעות בשוק ההון. הקורס מתאים מאוד למי שאין לו ידע מוקדם בתחום אך בעל מוטיבציה גדולה ללמוד ולהצליח.

מחזור לימודי שוק ההון נפתח בחודשים הקרובים - וזה הזמן לשמוע פרטים נוספים.